BBK A/S er en ingeniørvirksomhed med 15 ansatte og eksport til hele Europa. De er specialister i biofiltre, der fjerner lugtgener fra anlæg til biologiske processer, f.eks. biogas, kompostering, fiskefoder o.l. Disse anlæg er afgørende i den grønne omstilling, men lugtgener er en stor barriere for udbygningen.
Barrieren kan fjernes med højteknologiske BBK’ lugfiltre, der fremmer udbredelsen af flere anlæg og det får stor betydning for fremtidens klimamål.
Udfordringen er, at kunderne ofte vælger de billigste løsninger til at fjerne lugtgener. De vælger udstyr, som er ustabilt, dyrt i drift og kan give utilfredse naboer.
Opgaven var at skaffe dialog med rådgivende ingeniører og få dem til at specificere et højklasse anlæg af BBK typen.
Vi fik til opgave at omsætte BBK’ banebrydende, grønne teknolog til et nyt, internationalt website. Vores green marketing tilgang dokumenterer et tydeligt, grønt miljøaftryk, en bæredygtig teknologi og grøn innovation med vidensinstitutioner. Det hele bygger på en brugervenlig platform, der viser mange applikationer med markant miljøprofil. Stilen er visuelt stærk med markant design, brug af autentiske personer og intuitiv navigering.