Sådan kommer du igang med grøn marketing
Den grønne omstilling har mange faldgruber. Factfinding er vigtigt for en skarp men kreativ marketingindsats. Vi bruger en dynamisk proces, der giver god fremdrift og fører dig sikkert i mål.
Ingen smutveje og skud fra hoften men facts og viden i forretningsmæssig form.
Vejen til en stærk position går via indsigt i jeres styrker og viden om kunders ønsker og adfærd. Der giver et klart billede af dit grønne potentiale i markedet.
Vi bedømmer trends og bruger vore erfaringer. Derpå kommer vi med forslag til løsninger og konkret marketingindsats. Du får udkast til strategi og koncepter, som testes hos jer, før vi skaber visuel udformning og sælgende indhold. Med appeal til købedygtige kunder.
Det præcise forløb aftales ved første møde. Her vi finder et niveau, der matcher jeres grønne ambitioner og og balancerer økonomisk.
Kontakt os for at realisere dine muligheder.
Hovedpunkter i processen ser du her: