Du tager måske fejl – Green Marketing er ikke greenwashing og letkøbt PR.

Det rigtige svar er her:  Green Marketing er en vifte af aktiviteter, der har til formål at fremme salg og forbrug af bæredygtige B2B produkter på et dokumenteret grundlag. Se cases 

Dit marketingbudget bliver brugt med omtanke, så du får varige konkurrencefordele:

25% evidens og markedsindsigt

25 % strategi og innovation

25% integreret marketing

25% markant kommunikation

Du briefer om din virksomheds viden og kompetencer. Vi checker det op mod marked og trends. Derpå udvikler vi en målrettet strategi med evidens, partnerskaber, innovation og positionering. 

Der er 5 faktorer i en fuldendt Green Marketing indsats:
-markedsdrevet – en gryende efterspørgsel
-innovationsfremmende – green/greener/greenest
-partnerskaber – styrker værdikæden
-evidens – dokumenteret, væsentlig effekt
-markant kommunikation – fremmer salg og udbredelse

Erfaring tæller – ikke mindst i energi og cleantech som vi kender til bunds fra utallige projekter. Vi løser opgaver med nye produkter, nye segmenter, nye markeder eller friske øjne på jeres marketing. Ingen opgave er for lille til os og vi kan skalere op med flere freelance’er.

Har du et konkret projekt eller vil vide hvordan vi gør, så kontakt os her