Forkert: Green Marketing er ikke greenwashing og letkøbt PR.
Rigtigt: Green Marketing er en vifte af indsatser, der fremmer salg og forbrug af bæredygtige B2B produkter på et dokumenteret grundlag. Se cases
Dit marketingbudget bliver brugt med tanke på varige konkurrencefordele:
25% evidens og markedsindsigt
25 % strategi og innovation
25% integreret marketing
25% markant kommunikation
Du briefer om jeres viden og kompetencer. Vi checker marked og trends og udvikler en strategi med evidens, partnerskaber, innovation og positionering.
Der er 5 faktorer i en gennemført Green Marketing indsats:
-markedsdrevet – en gryende efterspørgsel
-innovationsfremmende – green/greener/greenest
-partnerskaber – styrker værdikæden
-evidens – dokumenteret, væsentlig effekt
-markant kommunikation – fremmer salg og udbredelse
Erfaring tæller – ikke mindst i energi og cleantech som vi kender til bunds fra utallige projekter. Vi fremmer nye produkter, nye segmenter, nye markeder og ser med friske øjne på jeres marketing. Ingen opgave er for lille til os og vi kan skalere op med flere freelance’er.
Har du et konkret projekt eller vil vide hvordan vi gør, så kontakt os her