Eksportpause?
0Krisen kradser i mange virksomheder. Detailhandlen står stille. Larmen fra byggekraner er forstummet og hjulene i transportbranchen snurrer ikke, som de plejer.
De gode historier findes i eksporterhvervene: Producent af hospitalsudstyr får en ordre, der er større end sidste års omsætning. Elektronik forhandler fylder ordrebogen. Producent af komponenter til fødevarelogistik er i konstant fremgang med 90% eksport. Producent af udstyr til klimaanlæg får historisk stor vækstfremgang på eksportmarkeder. Producent af måleudstyr udvider fra traditionel maskinbranche til ordrer fra Airbus. Eksportør af hightech til sundhedsklinikker får uhørt fremgang. Underleverandør til fjernvarme oplever stor købsinteresse på nærmarkeder.
Hvad har disse firmaer til fælles? Kvalitetsprodukter, langsigtet indsats, fokus på kernekompetence, målrettet valg af marked og en effektiv indtrængningsstrategi.
Den overraskende fællesnævner: ingen af dem særligt sofistikerede i deres markedsføringsstil og -indsats. Så hvorfor skulle de trække på Faze2? Hvilke værdier kan Faze2 bidrage med, som bringer dem videre?
“Afsæt til noget større” hedder vores mission. Det betyder, at vi udvikler aktiviteter, værktøj og indsatser, der bringer kunden hurtigere i mål, ind på nye markeder, fremmer nye produkter og kører forhandlere og agenter hurtigt i stilling.
Er time-to-market vigtig? Adgang til nye markeder en ambition? Profilering som en markedsleder en hjælp til sælgerne? Vil succesfuld intro af nye produkter glæde CEO? Ja, så er det værdiskabende at spørge Faze2 næste gang, du vil gøre en ekstra indsat og mangler nye ideer og friske input til sælgerne.
Vi er klar når kunden er klar – uden pause.